پکیج ساخت اپل آیدی فعال نشده

اپل آیدی ر ا می توان به شیوه های مختلفی به صورت انبوه یا غیر انبوه ساخت. هر کدام از این شیوه ها دارای مزیت و معایب هایی خواهد بود . در این مقاله به معرفی اپل آیدی های فعال نشده و مجموعه کمک یار هایی خواهیم پرداخت که برای ساخت انبوه این گونه اپل آیدی ها در وب سایت آونگ سافت ارائه می شود.

Image ALt

اپل آیدی غیر فعال چیست ؟

اپل آیدی به سه شیوه ساخته می شود یک مدل روش فعال است که اپل آیدی ساخته و بازبینی می شود در این فرآیند آدرس در اپل آیدی وارد شده و از نظر وب سایت اپل آن اپل آیدی فعال و قابل استفاده بدون در خواست اطلاعاتی از سوی کاربر بر رو ی گوشی آیفون و سایر دیوایس ها ی اپل می باشد.

حالت اول ساخت مستقیم می باشد و ایراد این حالت در محدودیت زمانی استفاده از اپل آیدی و احتمال غیر فعالی دائمی آن اپل آیدی، می باشد . اپل آیدی از زمان فعال شدن زمان مشخص و محدودی برای استفاده شدن دارد، که طبیعتا برای انبوه سازانی که نیاز به نگهداری اپل آیدی برای مدتی طولانی دارند، گزینه مناسبی نمی باشد.
 

حالت دوم حالت نیمه ساخت غیر فعال است ، که مرحله اول در وب سایت اپل ساخته می شود و نیاز به یک بازبینی و افزودن آدرس دارد، که این بازبینی نیاز به آیپی و تغییر مشخصات های مربوط به خود می باشد و بدون استفاده از کمک یار، کار سخت و یا نا ممکنی می باشد.

حالت سوم  ساخت اپل آیدی بازبینی شده و فعال نشده می باشد . مانند حالت دوم می توان برای نگهداری طولانی استفاده کرد با این تفاوت که دیگر نیازی به مرحله بازبینی و سخت گیری های نرم افزارهای اپل در این بازبینی و محدودیت سخت افزاری نمی باشد و به راحتی توسط وب سایت اپل و نه نرم افزار های اپل انجام می شود. البته برای فعال سازی تعداد عمده نیاز به کمک یار برای تسریع برای این امر هستید.در این حالت حتی نیازی ندارید که از یک ایمیل واقعی استفاده کنید و می توانید از هر دامنه معتبری برای ساخت استفاده کنید و در زمان فعال سازی ایمیل مربوطه را تغییر دهید.

از جمله مزیت روش های دوم و سوم این می باشد که در صورتی که بین ساخت و فعال سازی  و یا بازبینی فاصله زمانی (در بهترین حالت یک ماه یا بیشتر و در کمترین حالت سه روز) قرار گیرد، از نظر شرکت اپل ، معتبر تر می باشد و اپل آیدی را در حالت ایمن و سالم قرار خواهد داد.

 

کمک یار های ارائه شده توسط آونگ سافت برای ساخت اپل آیدی های فعال نشده

 

 

کمک یار 

تولید نام ایمیل و نام تصادفی برای NOTACTIVE APPLE ID

تصویر نرم افزار تولید نام ایمیل و نام تصادفی برای ساخت اپل آیدی فعال نشده

در اولین گام، نیاز به تولید یک فایل اکسل، از نام ایمیل و نام و نام خانوادگی متناسب می باشد. 

این کمک یار با الگوریتم پیشرفته  برا اساس نام و نام خانوادگی که به صورت تصادفی انتخاب می کند یک نام منحصر به فرد را برای نام ایمیل در همان سطر ایجاد می کند.

این نام تولید شده به وب سایت اپل اطمینان بسیار بیشتری می دهد که ایمیل مورد استفاده از سمت یک شخص واقعی و حقیقی ایجاد شده است و نه یک انبوه ساز.

از آن جایی که در زمان نوشتن این مقاله Gmail یکی از معتبر ترین سایت های ارائه دهنده می باشد و در وب سایت اپل از اعتبار بالایی برخوردار می باشد، دامنه های تولید شده در این نرم افزار gmail.com می باشد. 

 

کمک یار ساخت اپل آیدی فعال نشده

 

تصویر کمک یار ساخت اپل آیدی فعال نشده، نگارش ویندوز

 

تصویر کمک یار ساخت اپل آیدی فعال نشده، نگارش مک

دو نسخه نرم افزاری ویندوز و مک

این کمک یار در دو نسخه ویندوز و مک طراحی و ساخته شده است که به صورت همزمان و با هم کار می کنند.

نرم افزار ویندوزی مدیر اصلی ساخت می باشد، فایل ورودی را دریافت کرده و به کمک یار های مک متصل ارسال می کند، رنگ کردن سطر های فایل اکسل ورودی متناسب با نتیجه کار(سبز به معنی موفق، زرد به معنی نا تمام به دلایلی مانند قطعی اینترنت و ... و قرمز به معنی ناموفق به دلایلی مانند معتبر نبودن آیپی  و خطا توسط سایت اپل  و ..) ،  تهیه گزارش کامل و ثبت تصاویر انجام کار، از جمله وظایف این نرم افزار می باشد.

نرم افزار دوم ، که در مک های نصب شده بر روی مجازی ساز اجرا می شوند، می توانند به صورت نامحدود با توجه قابلیت سخت افزاری و تعداد سیستم عامل مجازی که سیستم کامپیوتری شما می تواند ایجاد کند، اجرا می شود.

 

مدیریت هوشمند و خودکار

نرم افزار ویندوزی به صورت خودکار نرم افزار های اجرا شده در مک را شناسایی و به صورت کاملا هوشمند و کاملا خودکار مدیریت می کند

 

کمک یار فعال سازی اپل آیدی های غیر فعال

 

تصویر نرم افزار کمک یار فعال سازی اپل آیدی فعال نشده

اپل آیدی هایی که به سبک غیر فعال تولید می شوند، برای استفاده بر روی گوشی و یا سیستم عامل های شرکت اپل، نیاز به فعال سازی و یا تغییر ایمیل و فعال سازی می باشند.

این کمک یار به خوبی و کاملا هوشمند فعال سازی و یا تغییر ایمیل و فعال سازی را انجام می دهد.

 

کمک یار دریافت آدرس برای اپل آیدی

 

تصویر نرم افزار کمک یار دریافت آدرس برای ساخت اپل آیدی

بهترین روش برای ساخت اپل آیدی استفاده از یک آدرس تنها برای ساخت یک اپل آیدی می باشد. این در حالی است که اگر یک آدرس برای چهار اپل آیدی و یا بیشتر  در یک بازه زمانی استفاده شود، باعث غیر فعال شدن دائمی اپل آیدی های مورد نظر می شود.

این کمک یاربه دریافت سریع آدرس های مجزا کمک خواهد کرد و استفاده از آدرس های مجزا را برای شما فراهم می آورد.

 

کمک یار ساخت ایمیل آلیاس سایت FASTMAIL.COM نگارش حرفه ای

 

در صورت نیاز به ایمیل برای فعال سازی اپل آیدی می توانید از این کمک یار استفاده نمایید.

کمک یار افزودن ایمیل نجات و آدرس به اپل آیدی

 

در صورت استفاده از ایمیل آلیاس ها، مانند کمک یار فست میل و یا برای اطمینان از پشتیبانی اپل آیدی ها می توانید از این کمک یار برای افزودن ایمیل نجات استفاده نمایید.

نتیجه گیری

استفاده از روش ساخت اپل آیدی های فعال نشده دارای مزایای فراوان و سرعت بسیار بالاتر ساخت نسبت به سایر روش های موجود می باشد و مناسب برای کیانی که می توانند بین ساخت و ارائه اپل آیدی زمانی را در انتظار باشند و در قبال آن اپل آیدی های سالمتر، و با احتمال خرابی بسیار کمتر و مطمئن تری را به بازار ارائه نمایند.

در صورت نیاز به مشاوره و یا اطلاعت بیشتر با ما تماس بگیرید.

 

دیدگاه های ثبت شده

دیدگاهی بنویسید

نام شما (اجباری)

دیدگاه شما